dijous, 15 de juliol del 2010

Un mes de reportera


Qué bé m’ho he passat aquest mes de maig tornant a fer de reportera de carrer! Després de tants anys davant de la pantalla de l’ordinador, s’agraeix poder sortir al carrer a buscar imatges, entrevistes a peu dret, moments, a redactar en una llibreta asseguda en una parada de bus i a locutar un off per un vídeo en mig del carrer. Gràcies als amics de Framevídeo que es van recordar de mi, he passat uns dissabtes del mes de maig fent el reportatges del Mes del Comerç a l’Hospitalet. L’entusiasme que sempre encomanen les noies de Comerç, la simpatia dels meus companys de rodatge, tornar-me a trobar amb la calidesa dels antics companys de feina, l’alegria dels carrers plens de gent, l’activitat de les botigues i entitats, el sol que ha lluït tots els dies.... m’han animat els caps de setmana de maig, i sorprenentment fins i tot m’han desestressat. Feina que desestressa. I això que quan treballava de reportera de carrer patia molt l’angoixa de la pressió del temps dels butlletins informatius horaris que t’obligaven a escriure sense pensar una crònica en dos minuts asseguda en un banc i d’haver de passar la crònica des d’una cabina de telèfon. El retrobament amb els antics companys de feina també m’ha portat a la memòria records d’una època de creixement personal i professional en què segurament vaig viure alguns dels moments més importants de la meva vida.
El resultat de la meva feina del mes del maig el podeu consultar a:http://www.e-promocio.com/newsite/index.php?&seccio=16&subseccio=215&sub=224

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada